۱۳۸۸ مرداد ۱۰, شنبه

اطلاعیه ی نهاد ریاست جمهور پیرامون رابطه ی پدر فرزندی احمدی نژاد با خامنه ای

اطلاعیه ی نهاد ریاست جمهور پیرامون رابطه ی پدر فرزندی احمدی نژاد با خامنه ای


گامرون : اخیر رییس محترم جمهور در مشهد از رابطه ی پدر و فرزندی خویش با مقام معظم رهبری سخن گفته اند. دشمنان کوردل نظام و اسلام بلافاصله مسائلی را مطرح کردند که زبان آدمی از بیان آن قاصر است و واقعا شرم آور است که کسی چنین درباره ی والده ی محترم رییس جمهور سخن بگوید.
اما اصل ماجرا چیست؟
همانطور که می دانید مقام معظم رهبری، سید و از اولاد پیامبر هستند، ایشان همواره علاقه داشته و دارند که نسل سید ها در ایران فزونی یابد. مقام معظم رهبری از همان دوران جوانی، هر ساله، یک روز مانده به ماه مبارک رمضان، جشنی در منزل بر پا می دارند و در این جشن به ده زن، به قید قرعه، اسپرم های خویش را اهدا می کنند. توجه داشته باشید که در این روش که مورد تایید علما نیز می باشد هیچ تماس جنسی ای برقرار نمی شود و فقط اسپرم در اختیار زنان علاقه مند قرار می گیرد. سپس زنان با در دست داشتن اسپرم ها به متخصصین زنان و زایمان مراجعه کرده و این اسپرم ها را در درون رحم خویش قرار می دهند و بدین ترتیب تمامی این خانم ها بدون برقراری تماس جنسی صاحب یک فرزند سید می شوند.
بدیهی است که والده ی محترم رییس جمهور نیز یکی از هزاران زنی است که بخت این را داشته که اسپرم مقام معظم رهبری را در درون رحم خویش بکارد که حاصل آن زایش دکتر احمدی نژاد بوده است.

هیچ نظری موجود نیست: