۱۳۸۸ مرداد ۱۷, شنبه

فیلم: لعن و نفرین آیت الله شیرازی به آیت الله خامنه‌ای، نائب امام زمان!

لعن و نفرین آیت الله شیرازی به آیت الله خامنه‌ای، نائب امام زمان!
سنی نیوز: در این فیلم، آیت الله شیرازی، مرجع سرشناس شیعه صفوی در درس حوزه و در مقابل صدها دانشجو، خامنه‌ای را انسانی بی‌غیرت، منافق، گرگی در لباس میش، کافر و ملحد، ناصبی، وحشی، بی ناموس و بی حیا معرفی می‌کند. و می‌گوید که سگهای خامنه‌ای ـ پاسداران و بسیجیهای خط رهبری ـ در بازجوئیها به زنان با حجاب و مؤمن تجاوز می‌کنند!
آیت الله مجتبی شیرازی، شیعه دو آتشه و تکفیریی که چندی پیش به اهل سنت تازیده بود و با عبارتهایی بسیار زننده و زشت که شایسته همچو خودش بود آنها را وصف نموده بود.
http://www.aqeedeh.net/index.php?id=۵۰۵&docid=۱۱۵
امروز چهره‌ی واقعی آیت الله خامنه‌ای، نائب امام زمان ـ آنچنان که خود ادعا می‌کند ـ را بر ملا ساخت.
سنی نیوز با نشر این دشنامها و عبارتهای زشت و زننده‌ی آیت الله مجتبی شیرازی مرجع سرشناس شیعه صفوی به ملت مسلمان جهان و بخصوص به برادران شیعه ایران چهره واقعی مراجع و آیات شیعه را تقدیم می‌دارد. و به آنهایی که از واقعیت دشمنیها و کینه‌ها و حسادتهای مراجع و از مکر و حیله و نیرنگ آنها خبر ندارند تصویری زنده را تقدیم می‌دارد.
در این فیلم آیت الله شیرازی مرجع سرشناس شیعه صفوی در درس حوزه و در مقابل صدها دانشجو، خامنه‌ای را انسانی بی‌غیرت، منافق، گرگی در لباس میش، کافر و ملحد، ناصبی، وحشی، بی ناموس و حیا معرفی می‌کند. و می‌گوید که سگهای خامنه‌ای ـ پاسداران و بسیجیهای خط رهبری ـ در بازجوئیها به زنان با حجاب و مؤمن تجاوز می‌کنند!
این مرجع بزرگ شیعه صفوی پرده از چهره‌ی کینه توزانه‌ی خود برکشیده به پدر زن پیامبر اکرم (ص)، و داماد امیرمؤمنان علی (ع)، شوهر ام کلثوم دختر و جگر گوشه‌ی فاطمة الزهراء، خلیفه و جانشین دوم رسول خدا (ص)؛ حضرت عمر توهین نموده نام او را در صف ظالمان و مجرمان قرار داده خامنه‌ای را به او تشبیه می‌کند…
این مرجع بزرگ شیعه، از شیعه‌های جهان می‌خواهد: خامنه‌‌ای را تا بروز قیامت با نامهای: یزید خامنه‌‌ای ، وصدام خامنه‌ای، و شاه خامنه‌ای و ابولهب خامنه‌ای صدا زنند.
البته او تأکید دارد که در حقیقت با وصف خامنه‌ای به این نامها به صاحبان این نامها ظلم و ستم می‌شود چرا که خامنه‌ای از همه آنها پست تر و حقیرتر است. چون او با شعارهای ولایت دنیا را فریفته است!!
در پایان او همراه شاگردانش نائب امام زمان (!) رهبر عادل و عارف و عالم ایران (!!) آیت الله خامنه‌ای را لعن و نفرین نموده از خداوند می‌خواهد تا بروز قیامت او را در جهنم سوزان همراه شمر و قنفذ محشور گرداند..
شایسته است دوستان با دیدن این فیلم اندکی در حقیقت مراجع خود تأمل کنند

هیچ نظری موجود نیست: