۱۳۸۸ مرداد ۱۴, چهارشنبه

درک کاریکاتوری معظم‌له

درک کاریکاتوری معظم‌له


مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ رئیس جمهوری در باره جنبش مردم، آنرا "کاریکاتور" انقلاب ۵۷ نامیدند.این درک کاریکاتوری معظم‌له باعث خوشوقتی قاطبه کاریکاتوریست‌ها شد، چه ایشان می‌توانند با مشاهده همه چیز، تناسب‌های کاریکاتوری را به خوبی مشاهده و تبیین نمایند و چون حضرت رهبری حرف‌شان، حرف آخر است و به قول علمایی، کلامشان فصل‌الخطاب، با عنایت به رابطه نزدیک با آقای احمدی‌نژاد که هم روی ایشان را بوسیده، هم شانه ایشان و هم دست ایشان و هم ... بفرمایند که طرح هایی که من از محمود احمدی‌نژاد کشیده‌ام، کاریکاتور ریاست جمهوری است یا قیافه رئیس جمهور کاریکاتور طرح‌هایی که من می‌کشم.از دیروز تا حالا واقعا ناراحتم که بدانم کدام کاریکاتور کدام است.---توضیح در باره دست راست و چپ!اگر در کارتونی من دست راست را می‌کشم که ظاهرا باید از کار افتاده باشد، ببخشید، اما دست راست، نمادین است و اندکی به جناح راست بر می‌گردد. در ضمن من ضعف بدنی کسی را مسخره نمی‌کنم. حتی پیشوا!

هیچ نظری موجود نیست: