۱۳۸۸ مرداد ۱۷, شنبه

کشته شدن هفت سرباز نیروهای اشغالگر در افغانستان

کشته شدن هفت سرباز نیروهای اشغالگر در افغانستان


به گزارش (بی بی سی) نیروهای اشغالگر بین المللی ایساف، که تحت فرمان ناتو در افغانستان حضور دارند، اعلام کرده اند که در خلال ۲۴ ساعت گذشته هفت سرباز این نیروها کشته شده اند. و بنا به اعتراف خودشان، بیش از ۱۸ سرباز شان در این ماه جاری تاهنوز کشته شده اند.
این نیروها در دو خبرنامه جداگانه نوشته اند که این سربازان در جنوب و غرب افغانستان در دو انفجار بمب جاسازی شده کشته شدند.
بر اساس این خبرنامه ها، انفجاری که در غرب این کشور روی داد، چهار سرباز امریکایی جان خود را از دست دادند که بنابر اعتراف اشغالگران، بیش از ۱۸ سرباز شان در این ماه جاری تاهنوز کشته شده اند.
انفجار دوم در جنوب افغانستان روی داد و سه سرباز بریتانی را کشت. بر اساس گزارشها اخیراً انفجار بمب های کنار جاده ای و حملات مسلحانه علیه نیروهای بین المللی و داخلی در افغانستان افزایش یافته است. ماه جولای مرگبارترین ماه برای نیروهای اشغالگر خارجی در افغانستان پس از استقرار این نیروها در این کشور خوانده شده است که ۷۶ سرباز آنها در آن کشته شدند (البته به اعتراف خودشان).
همچنان به گزارش (پژواک) نبرد شدیدی در ولایت کاپیسا میان اشغالگران وطالبان در جریان است که تا به حال از تفاصیل این نبرد خبری نیست.

هیچ نظری موجود نیست: