۱۳۸۸ مرداد ۱۰, شنبه

احمدی نژاد: بعد تحلیف سرشان را می چسبانیم به سقف

احمدی نژاد: بعد تحلیف سرشان را می چسبانیم به سقف


«بگذارید مراسم تحلیف برگزار شود، دولت کارش را شروع کند، یقه‌شان را می‌گیریم و سرشان را می‌چسبانیم به سقف.»
محمود احمدی‌نژاد روز گذشته در جمع اساتید بسیجی از آغاز دوره‌ای جدید خبر داد که بعد از انتخابات دهم ریاست جمهوری به ظهور رسیده است.
به گزارش «فردا»، رئیس‌جمهور در مراسم افتتاحیه یازدهمین هم‌اندیشی اساتید بسیجی که برخلاف سالهای گذشته که در سالن قدس حرم امام رضا‌(ع) برگزار می‌شد در سالن صبای صدا‌و‌سیمای مشهد برگزار شد. در تبیین آنچه هنگام و پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری رخ داد سخن گفت. او با بیان اینکه «من یک عدد هم نیستم» انتخابات برگزار شده را بدون توجه به پیروزی خود بزرگ خواند و گفت: «مردم در این انتخابات راه امام(ره) و آرمان‌های انقلاب اسلامی را انتخاب کردند.»
احمدی​نژاد با اشاره به اینکه انتخابات اخیر آزادانه‌ترین انتخابات در همه دنیا و پس از انقلاب بود، افزود: انتخابات اخیر مبانی دموکراسی لیبرال را در تئوری و عمل زیر‌سؤال برد.
احمدی‌نژاد خاطر‌نشان کرد: مردم در این انتخابات استیلای قدرت، ثروت، حزب و رسانه را در هم شکستند و الگوی جدیدی برای بشریت ارائه شد. رئیس‌جمهور حزب و رسانه را از ابزار نظام سلطه خواند و گفت: «احزاب و مردم از هم جدا هستند، وابسته به قدرتند و مردم نقشی در احزاب ندارند.»
رئیس کابینه دهم در ادامه اطلاع خود را از عصبانیت کسانی که «آنها» خطاب می‌کرد به حضار رساند و با بیان اینکه «دوره جدیدی آغاز شده است» تأکید کرد: «بگذارید مراسم تحلیف برگزار شود، دولت کارش را شروع کند، یقه‌شان را می‌گیریم و سرشان را می‌چسبانیم به سقف». احمدی‌نژاد برای تحقق آرمان خود از اساتید بسیجی که آنها را «همکاران عزیزم» خطاب می‌کرد خواست تا در این راه به او کمک کنند و با یک حرکت همه جریان منتسب به «آنها» را به زباله دان تاریخ بریزند که این درخواست با تکبیر حضار که بر صندلی‌های سرخ سالن «صبا» تکیه زده بودند همراه شد.

هیچ نظری موجود نیست: