۱۳۸۸ مرداد ۱۳, سه‌شنبه

ایران و چین… کاسه‌ی داغتر از آش!

ایران و چین… کاسه‌ی داغتر از آش!
سنی نیوز: آنچه باعث رنجش هر ایرانی آزاده‌ای ـ چه مسلمان و چه غیر مسلمان ـ می‌شود آن است که این کشوری که داد از داد وعدل الهی می‌زند، و سران آن با کنترل مستقیم و زیر چشمان امام زمان حرکت می‌کنند، و خود را حامی مستضعفان جهان، و رهبران مسلمانان می‌نامند کاسه‌ی داغتر از آش شده با تمام اخلاص و نیرو بر این همه جنایت و آدمکشی که تاریخ بشریت را لکه‌دار کرده است نه تنها پرده می‌پوشانند بلکه باد غرور بر گلو نهاده از آنها دفاع می‌کنند.
د. دلیری
قصه‌ی ظلم و ستم سربازان اشغالگر حکومت کمونیستی چین در ترکستان شرقی که امروزه بنام ولایت “سین کیانگ” چین شناخته می‌شود حکایت چند روز پیش نیست.
قصه‌ی دردها و رنجها و زخمهای مادران پیر به داغ نشسته و کودکان یتیم ترکستانی، و مسجدهایی که به میخانه و کاباره تبدیل شده‌اند، حکایت زخمی است همیشه تازه، که دلهای مسلمانان را خون کرده است.
http://www.sunni-news.com/?p=۵۸۹۷

روشهای وحشیانه‌ی جلادان کمونیستی در کشتار بیرحمانه‌ی مردم مسلمان چین و شوروی بر کسی پوشیده نیست. در این روزهای اخیر تصویری زنده از کشتن چند جوان مسلمان زیر شکنجه، و خرد کردن سرهایشان با سنگ منتشر شد که قلبهای هر انسانی را جریحه دار می‌کند.
ظلم و ستم و کشتار بیرحمانه در این مرز و بوم اسلامی زیر اشغال هیچ حد و حدودی نمی‌شناسد، و کار بجایی رسیده که کشور ظلم و طغیان کمونیستی چین از پخش برخی از جنایاتش و بتصویر کشیدن آنها هیچ ابایی ندارد.
کشورهای غربی نیز چون این کشتارگاه در بین ملتی مسلمان است هیچ بخود نمی‌آورند. آخر در تصور آنها مسلمان انسان بشمار نمی‌آید!
نه ظلم و ستم چین کمونیستی جای تعجب دارد و نه تجاهل و سکوت مرگبار جهان غرب!
آنچه باعث رنجش هر ایرانی آزاده‌ای ـ چه مسلمان و چه غیر مسلمان ـ می‌شود آن است که این کشوری که داد از داد وعدل الهی می‌زند، و سران آن با کنترل مستقیم و زیر چشمان امام زمان حرکت می‌کنند، و خود را حامی مستضعفان جهان، و رهبران مسلمانان می‌نامند کاسه‌ی داغتر از آش شده با تمام اخلاص و نیرو بر این همه جنایت و آدمکشی که تاریخ بشریت را لکه‌دار کرده است نه تنها پرده می‌پوشانند بلکه باد غرور بر گلو نهاده از آنها دفاع می‌کنند.
جواد منصوری سفیر جمهوری به اصطلاح امام زمان ایران که معاهدات تجارتی بین سران کشور و آخوند زاده‌ها را با شرکتهای تجارتی چین ترتیب می‌‌دهد در دفتر مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر، مسلمانان ترکستان شرقی را سلفیهای مورد حمایت آمریکا معرفی کرد!!..
جالب اینجاست که آمریکا در بین مسلمانان سلفیهای جهادی را دشمن سرسخت خود می‌‌داند و این مزدور حکومت ولایت فقیه و حافظ منافع شخصی آقا زاده‌های کشور، آنها را پرچمداران آمریکا در چین کمونیست می‌شمرد!
http://www.sunni-news.com/?p=۶۱۷۶
اما خبرگزاری ولایت فقیه (ایرنا) مسلمانان ستمدیده ترکستان اشغالی را آمریکائیهایی معرفی می‌کند که در پی انقلابی مخملی چون انقلاب مخالفان احمدی نژاد در آن کشور هستند!!
گویا این خبرگزاری ناخواسته اعتراف می‌کند که سربازان امام زمان و مدافعان ولایت فقیه و بسیجیهای احمدی نژاد چون قراولهای خون آشام رژیم کمونیستی چین هستند!!..
حالا چرا دولت حافظ منافع ولایت فقیه احمدی نژاد، چنین از چین دفاع می‌کند؟
آیا بخاطر این است که گمان می‌برد لشکر کمونیستی چین که خدا را هم قبول ندارد، پا در کفش امام زمان خواهند گذاشت و با او در سرکوبی ملت ایران همگام می‌شوند؟!
هرگز!… درست است که حکومت ولایت فقیه سیاستهای دژخیمانه‌ی رژیم کمونیستی چین را در مقابل ملت ایران و اقلیتهای ملی و بخصوص اهل سنت مو به مو اجرا می‌کند. ولی چیزی که دولت ما را اینچنین به کمونیستها وابسته کرده است روابط اقتصادی سردمداران کشور با شرکتها و دولت چین است. اینان تنها و تنها به ثروتهای هنگفتی که بجیب می‌زنند می‌اندیشند. و اینکه کشور بازار تجارتی کالاهای چین شود و سازندگی و صناعت افت کند، و روز بروز روند بیکاری در کشور بیشتر شود برایشان هیچ مهم نیست! و بلاهایی که در چین بر سر مسلمانان می‌آید نیز کوچکترین اهمیتی برای آنها ندارد. تنها چیزی که مهم است ثروتهایی است که از این راه می‌توانند بچپاول برند!
اولین روزی که حساب یک ملیارد و ۶ ملیون دلاری مجتبی خامنه‌ای؛ آقا زاده‌ی پارسای ولی فقیه مطلق، در لندن بسته شد خون جلوی چشمان نائب معصوم امام زمان را گرفت و بلند شد و داد کشید که انگلستان “شیطان بزرگ” است. حالا اگر یکی از شرکتهای چین نیز حسابی از حسابهای ناقابل چند صد ملیارد دلاری ولی فقیه و یا یکی از دار و دسته‌ی راهزنان را بالا کشد شما گمان می‌کنید چین معصومیت و بیگناهیش حفظ خواهد شد؟! و یا اینکه دژخیم کمونیستی و “شیطان بزرگتر” نامیده خواهد شد؟!..
و اشخاصی که با دیدن تصاویر ظلم و ستم سربازان رژیم صهیونیستی در رسانه های گروهی ایران این دولت را حامی مظلومان جهان می‌دانند، آیا نمی اندیشند که چرا تصاویر ظلم و ستم سربازان چین در ترکستان اشغالی، و سربازان روسیه در چچن و سایر سرزمینهای اسلامی تحت اشغالش در رسانه‌های ایرانی منتشر نمی‌شود؟!
در ترکیه محموله‌ی بسیار کوچکی از یکی از آقا زاده‌ها که در پی فرار آن به بانکهای اروپایی بود بمبلغ ۱۸.۵ ملیارد دلار ناقابل ضبط شد!!
http://www.sunni-news.com/?p=۶۱۳۱
اولا چون این مبلغ هنگفت در حسابهای آن ترلیونرها چیز چشمگیری نیست خبرش تا ۴ ماه به گوش کسی نرسید. حالا که خود ترکها قصه را لو داده‌‌اند اگر حاضر نشوند بگونه‌ای با رهبران پارسا و زاهد ما که ابوذرانه زندگی می‌کنند و چون مولای متقیان علی (ع) پرهیزگارند(!!!) کنار نیایند، ترکیه نیز بزودی به لقب ” بزرگترین شیطان” نایل خواهد شد!..
و بدون شک اگر چنین حماقتی از شوروی هم سر زند نائب امام زمان به لقبی کمتر از “بسیار بزرگترین شیطان” برایش بسنده نخواهند کرد!…

هیچ نظری موجود نیست: