۱۳۸۸ مرداد ۱۳, سه‌شنبه

قتل شهروندان بی دفاع در مناطق کردنشین کشور

قتل شهروندان بی دفاع در مناطق کردنشین کشور
گزارش خوانندگان؛ چند خبر از سردشت
مورخ 12/5/88 ساعت 10 صبح جوانی 23ساله به اسم "رحیم محمود پور" مشهور به " رحیم گورانگی " اهل روستای " گورانگان" سردشت در منطقه " برده پان " به دست سروان گنج علی فرمانده گردان بیوران سردشت بقتل رسید، که بر اساس گفته شاهدان عینی مقتول در حال تردد بودن که ازسوی سروان گنج علی بدون هیچ دلیلی به ضرب گلوله بقتل رسید . لازم به اشاره است که سروان گنج علی تا انکون 5 نفر را بقتل رسانده و در بین مردم محلی وحشت زیاده به وجود اورده است .
****
مورخ 11/5/88 جوانی 20 ساله به اسم " خضر کاک رسول " مشهور به "حاجی " اهل روستای " دوله تو " در منطقه " مردواو " در حال کشاورزی بدست ماموران نیروی انتظامی بقتل رسید. وجوانی دیگر بشدت مجروح گشت .
****
مورخ 11/5/88 جوانی 19 ساله به اسم " ساسان توژه لی " اهل روستای نلاس سردشت بدلیل مشکلات مالی و فقر بیش از حد خود را به آتش کشید و بعد از دقایقی جان سپرد، لازم به ذکر است که خودکشی به یکی از ابزارهای عادی برای رهایی از فقر و تنگدستی در بین مردم منطقه مخصوصا جوانان و زنان تبدیل شده است .
****
مورخ 12/5/88 در نزدیکی روستای " که له کاوی " بین شهرستان سردشت و مهاباد زنی حامله بعد از شکنجه و حتک حرمت بدار آویخته شد که تا اکنون هویت واقعی این زن و دلیل قتل مشخص نشده است .

۱ نظر:

ناشناس گفت...

http://zaboljan.blogspot.com/