۱۳۸۸ مرداد ۶, سه‌شنبه

نامه هفت وزیر رژیم به خامنه ای درباره عزل اژه ای

نامه هفت وزیر رژیم به خامنه ای درباره عزل اژه ای
خبرگزاری حکومتی مهر: یک عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس عزل وزیر اطلاعات را ناشی از عدم اطلاع دقیق رئیس جمهور از وضعیت امنیتی کشور خواند و گفت: شنیده ایم که 7 تن از وزیران در نامه ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی ، تبعیت کامل خود را از دستورات ایشان اعلام کرده اند که ظاهرا وزیران عزل شده نیز در بین این افراد بوده اند.
پرویز سروری عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس در پاسخ به سئوالی درباره ارزیابی از عزل وزیران در روزهای پایانی عمر دولت نهم اظهار داشت : آنچه که روشن است، اقدام به برکناری وزیر اطلاعات اقدامی نسنجیده بود زیرا 8 روز بیشتر به پایان عمر دولت نهم باقی نمانده است.
وی افزود: این اقدام رئیس جمهور نشان می دهد که وی بررسی دقیقی از وضعیت کشور به لحاظ امنیتی ندارد و توقع ما از رئیس جمهور غیر از این بود.
این عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی ادامه داد: به دلیل اینکه رئیس جمهور شخصیت دوم کشور محسوب می شود و بار سنگین مسئولیتها بر عهده وی است ، شایسته نبود که در این شرایط وزیر اطلاعات را برکنار کند.
سروری همچنین در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه علت عزل وزیر اطلاعات چه بوده است، گفت: ما سندی در دست نداریم ولی آنگونه که شنیده ایم ظاهرا عزل وزیر اطلاعات به دلیل مخالفت عده ای از وزیران در تاخیر در برکناری مشایی از سمت معاون اولی، پاسخ دیرهنگام احمدی نژاد به نامه رهبر معظم انقلاب ، مخالفت با اداره کابینه توسط مشایی و انتخاب مشایی به سمت مسئول دفتر رئیس جمهور بوده است.
نماینده تهران در پاسخ به سئوال دیگری در خصوص ارزیابی از بمب گذاری های ساعتهای اخیر در کرج و مشهد ، تصریح کرد: قضاوت در این خصوص سخت است اما آنچه که مسلم است ، اقدام به برکناری وزیر اطلاعات در چنین موقعیتی اقدامی غیرکارشناسی بود.

هیچ نظری موجود نیست: