۱۳۸۸ مرداد ۷, چهارشنبه

قتل مروه وکشتار جمعی مسلمین در ترکستان وسکوت مرگبار جهان اسلام

قتل مروه وکشتار جمعی مسلمین در ترکستان وسکوت مرگبار جهان اسلام


سنی نیوز: الله عزوجل ماهیت فاشیستی غرب را که کینه عنصری قاتل مروه شربینی شمه‌یی از آن بود فاش ساخت، چنانچه جبروت و طغیان نظام چینی را در کشتار جمعی مسلمین رسوا نمود. کشتار وحشی که شمه‌ی از آن در پرده‌های تلویزیون‌ها به نمایش گذاشته شد تا جهانیان از این وحشت مسلط بر مسلمین و ماهیت نظام چین و دروغش آگاه شوند…… و غم انگیزتر از این، همانا لامبالاتی جهان اسلام در مورد این گونه کشتارهای وحشی در همه اکناف است. الله از عمر خوشنود باد که گفت : “قسم به الله اگر قاطری در سرزمین عراق بیافتد عمر از آن در روز قیامت پرسان می‌شود”.
ترجمه از: احمد سلیمان فارسی
(وَلَا يَزَالُونَ يُقَاتِلُونَكُمْ حَتَّىٰ يَرُدُّوكُمْ عَنْ دِينِكُمْ إِنِ اسْتَطَاعُوا ۚ وَمَنْ يَرْتَدِدْ مِنْكُمْ عَنْ دِينِهِ فَيَمُتْ وَهُوَ كَافِرٌ فَأُولَٰئِكَ حَبِطَتْ أَعْمَالُهُمْ فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ ۖ وَأُولَٰئِكَ أَصْحَابُ النَّارِ ۖ هُمْ فِيهَا خَالِدُونَ) سورة البقرة-۲۱۷
(وپيوسته با شما جنگ مى‏كنند تا آنكه اگر بتوانند شما را از دينتان برگردانند. و هر كس از شما از دين خود برگردد، آن گاه در حال كفر بميرد، آنان كارهايشان در دنيا و آخرت تباه شده است. و آنان دوزخى‏اند، آنان در آنجا جاودانه‏اند)
امام ابن جرير طبري رحمه الله در تفسیر این آیه کریمه از عروه پسر زبیر رحمهما الله نقل می نماید که گفت :”کافران پیوسته به دنبال خبیثترین و زشت‌ترین هدف اند و نه از آن بازگشت می‌نمایند و نه از آن دست بر می‌دارند این هدف همانا به فتنه انداختن مسلمین در دین شان است تا به کفر آنها را باز گردانند چنانچه کسانی را که قبل از هجرت بر او چیره می‌شدند سعی می‌کردند تا او را به کفر باز گردانند”
الله عزوجل ماهیت فاشیستی غرب را که کینه عنصری قاتل مروه شربینی شمه‌یی از آن بود فاش ساخت، چنانچه جبروت و طغیان نظام چینی را در کشتار جمعی مسلمین رسوا نمود. کشتار وحشی که شمه‌ی از آن در پرده‌های تلویزیون‌ها به نمایش گذاشته شد تا جهانیان از این وحشت مسلط بر مسلمین و ماهیت نظام چین و دروغش آگاه شوند.
مساجد به آتش کشانیده می‌شوند وزنان مسلمان ترکستانی به قتل می‌رسند و سرهای شان در دانشگاه‌ها آویزان می‌گردند و اجساد پاکیزه شان برهنه در جاده‌ها انداخته می‌شوند و مسلمین ایغور با سلاح سفید (چاقو و ساطور و غیره) ذبح می‌گردند و با ضربات شلاق و تازیانه و زنجیرهای سنگی و ساطور به قتل می‌رسند .
این وحشت چینی دلالت بر حقد دفین متجذر در نهان چینی‌های کمونیست علیه اسلام دارد. تبدیلی جاده‌ها به جویهای جاری شده ازخون, برهانیست چون آفتاب تابان بر این حقد, که جولانگاهش همین وحشت چینی علیه مسلمانهای ترکستانی است، و سیماهای آلوده با خون نجات یافته‌گان نمایانگر قتل دسته‌جمعی است که از آن رهایی یافته اند.
و غم انگیزتر از این، همانا لامبالاتی جهان اسلام در مورد این گونه کشتارهای وحشی در همه اکناف است. الله از عمر خوشنود باد که گفت : “قسم به الله اگر قاطری در سرزمین عراق بیافتد عمر از آن در روز قیامت پرسان می‌شود”.
این همان کینه ضد اسلام است که در آلمان مروه شربینی را بخاطر حجابش به قتل می‌رساند.
این همان غربی است که دهان به حمایت حقوق انسان و عدالت کج می‌نماید در حالیکه حقیقت این است که مسلمان‌ها را از نوع انسانی نمی‌دانند. وحوادث تکان دهنده تبعیضی علیه مسلمانها رو به افزایش است اما رسانه‌های خبری جهانی شمه‌یی از این حقایق را منعکس نمی‌سازند.
این دو حادثه تکان دهنده را کینه علیه اسلام به هم پیوند می‌دهد و عجیب اینکه این دو حادثه تکرار می‌گردد و سکوت مرگبار مسلمین نیز ادامه می‌یابد گویا که ضمایر ما مرده اند و یا خون‌ها در رگهای ما منجمد گردیده اند.
پس حل چه است و چگونه می‌توان از این سکوت فضیحت بار رهایی یافت؟
۱- موالات با الله ورسول صلی الله علیه وآله وسلم و مومنان را در خویش متحقق ساخته و از قضایا امت اعم از فردی وجمعی در همه بخش‌ها دفاع نموده و مساعی بیدریغ خود را در این راستا به خرچ دهیم.
۲- اعلان بیزاری واضح از همه اشکال کفر. ودر این راستا نباید حرجی را به خود راه دهیم زیرا حالت فلاکت‌بار ما زاده سازشها وتنازلات از ثوابت واختلاط مفاهیم بنیادی اسلام است که در نهایت امر, شریعت اسلامی از جوامع ما کنار زده شد.
۳- ازلوازم بیزاری ازکفر یکی هم مقاطعه با تولیدات کشورهای است مانند آلمان و چین که علیه اسلام می‌جنگند و باید علت این مقاطعه اقتصادی را به صراحت اعلان کنیم تا به سلاحی فعالی تبدیل گردد که هر آنکه را که خواهان جنگ علیه اسلام باشد و بخواهد که از کرامت امت اسلامی بکاهد در جا بنشاند.
۴- نشر اسلام با همه داشته‌های دعوتی در این مناطق که اسلام مورد یورش قرار می‌گیرد وآن هم با الگوی نیک و شایسته که توجه آن ها را به اسلام معطوف دارد. زیرا الگوی‌ها زشت در غرب مانع دعوت اسلامی اند و سلوک مستقیم فرد مسلمان در ذاتش دعوت به سوی اسلام است.
۵- بازگشت امت به سوی الله عزوجل و تطبیق شریعت الهی و توقیر احکام شرعی وامتناع از منهیات و تتفیذ اوامر الهی . پس باید توبه نمایم و بازگشت به حق امر ستودنی است.
انس بن مالک رضی الله عنه گفت: رسول الله صلی الله علیه وسلم فرمودند: “الله به توبه بنده اش خیلی خوشحال می شود هنگامی که به سویش توبه می کند نسبت به خوشحالی یکی ازشما که سوار بر مرکبش در صحرایی می باشد پس از او مرکبش فرار می نماید در حالیکه نان وآبش نیز بر آن است مأیوس می گردد به سوی درختی می آید در سایه اش می آساید در حالیکه از یافتن مرکبش مأیوس گردیده است او در این حالت (نا امیدی) به سر میبرد که ناگهان مرکبش را نزد خویش ایستاده می یابد از لجامش میگیرد وسپس از فرط خوشحالی می‌گوید: “الهی, تو بنده‌ی منی و من رب تو ام”. از فرط شادمانی اشتباه می کند”. [روايت از امام مسلم رحمه الله]
من از الله برتر و عظیم مسئلت دارم که ستم و ذلت و خواری را از امت رسول الله صلی الله علیه وسلم بردارد و درفش اسلام را بیافرازد, بی گمان که او مالک و توانا براین است.

هیچ نظری موجود نیست: