۱۳۸۸ مرداد ۳, شنبه

چنگیز خان زمان، سید علی‌ گدا

چنگیز خان زمان، سید علی‌ گدا


بابا این چه رویی است تو داری خامنه‌ای من هر چی‌ فکر می‌کنم که انسانی‌ مثل خامنه‌ای راجع به چی‌ فکر میکنه، به غیر از همون مطلبی که در رابطه با اعتیادش گفتم به چیز دیگری بر نمیخورم، مثالی براتون میزنم، هنوز در زندنهای تهران، فرزندان ایران رو دارن سلاخی میکنند حتا به پسر روح الامین و الباقی هم رحم نمیکنند، خانواده هارو داغدار میکنند، و این همه جنایت هر روز در کشور در حال انجام هست به دست مزدوران ایشون….
امروز داشتم نگاهی‌ به اخبار تابناک میاندختم دیدم سایت فرمودن که
رهبری فرمودن قضایای اخیر وسیله ایجاد اختلاف نشود، متن خبر رو خوندم، حالم خراب شد که سر سوزن این انسان وجدان نداره و برای حکومت کردن خودش و بچه هاش حاضره تمام مردم رو قتل عام کنه، یعنی‌ ایشون میفرماید من میکشم، بچه‌هاتون رو سلاخی می‌کنم همه طور بی‌ قانونی‌ می‌کنم شما وحدتئون رو از دست ندید، تازه وحدتی که ایشون ازش دم میزنند یعنی‌ این که از من اطاعت کنید، به نوعی یعنی‌ همه مردم ایران رو به تمسخر میگیره، تو همین سخنرانی‌ ایشون فرمودن که وعده الهی رو خواهیم دید و قرآن باید معیار و محور معرفت ما باشد، والا اگر قرآنی که تو بهش اعتقاد داری همین قرآنی هست که منظور مسلمانهاست، در اون قرآن نگفته که جوونهای مردم رو بکش، حتما قرآن تو قرآن دیگری هست، مگر می‌شه با مردم به اسم قرآن و خدا این چنین عمل کرد، روی بنی امیه رو سفید کردی تو، حجاج پیش تو لنگ انداخته.وقتی‌ متن خبر پسر روح الامین رو از زبان پدرش خوندم، که دندانهای مهندس جوان رو شیکوندن، تازه متوجه شدم که ایشون کسی‌ رو داشتن یعنی‌ پدرشون عملا تو سیستم بودن، وای به حال کسانی‌ که دسترسی‌ به هیچ کدوم از این اقایون رو ندارند، یعنی‌ لری هیچ گونه پارتی ندارند. ایشون تو همین سخنرانیش میفرمایند که وعده نصرت خدائ متعال حتمیست، اگر منظورت خدایی هست که ما میشناسیم، اون خدا جنایت کار نیست، اون خدا رحمانه، احتمالا تو خدائ چنگیز خان مغول رو میپرستی، اگر بخوام باز هم بگم، تا صبح می‌تونم بنویسم اما دیگه حال ندارم،قلبم درد گرفته فقط می‌خوام بهت بگم خامنه‌ای وای به حال خانوادت و خودت، مطمئن باش این خونها روی زمین نمیمونه چون خدائ ما خدائ رحمانه خدائ ما عادله خدائ ما داداره، بازم برا اینکه یه کم دلم خنک بشه میگم، تف به اون ریشت(ریش) و ریشت(ریشه) واقعا همون علی‌ گدایی که تو مشهد میگفتن تویی‌.

هیچ نظری موجود نیست: