۱۳۸۸ مرداد ۳, شنبه

خامنه‌ای امام زمان را شکست داد!…

خامنه‌ای امام زمان را شکست داد!…


سنی نیوز: آقای حسین شریعتمداری نماینده رهبر در کیهان و مدافع قوی آقای احمدی نژاد در انتخابات ، در ۳ مرداد قانونگرایی و ولایت پذیری احمدی نژاد را مخدوش دانست و او را شخصی دارای بینش اسلام ضعیف و کم دان معرفی کرد!
• سعید صادقی
اخیرا امام زمان درگیر و دار حکومتداری ایران دچار چالشها شده است…
از یکی از نزدیکترین افراد به احمدی نژاد روایتی بر زبانهای مردم ایران است که ایشان روزی از مجلسی پر از اوامر و نصائح مقام معظم رهبری بیرون آمده پوزخندی زده گفتند: این یارو فکر می‌کند من رئیس جمهور اونم. من رئیس جمهور امام زمانم!
احمدی نژاد خود را نائب مستقیم امام زمان، و دولتش را دولت او قلمداد می‌کند. و برای همین هرگز بدون اجازه او اقدام بهیچ کاری نمی‌کند. او بود که با دستور امام زمان علی کردان را بعنوان وزیر کشور دولت نهم ـ اولین دولت تحت نظارت مستقیم امام زمان ـ انتخاب کرد. چندی بعد پرده از تقلبی بودن مدارک دکتری و فوق لیسانس و لیسانس آقای کردان کنار رفت. احمدی نژاد از انتخاب بحق امام زمان دفاع کرد و گفت که آقای کردان با یک تکه کاغذ انتخاب نشده و با تأیید و حمایت ولی فقیه و درایت و علم و عدالت او به کرسی وزارت نشسته و “داده‌ی حق را قابلیت شرط نیست”!..
با وجود این برخی از نمایندگان مجلس با وجود تهدیدها و رشوتهای ۵ ملیون تومانی آنقدر دولت را ناخنک زدند تا در ۴/آبان/۱۳۷۸ مجلس به او رأی عدم اعتماد داد و حمایت امام زمان دود شد و هوا رفت!!
پس از انتخابات دوره دهم که باز هم امام زمان با تمام قدرت سر صندوقهای رأی حضور مسلم داشتند و هر طور شده بود ـ بکوری چشم خیلیها ـ رئیس جمهور شجاع و پارسا و با تقوایی که جز به کرسی بفکر هیچ نیست را بعنوان رئیس جمهور خود انتخاب نمودند و به ولی فقیه هم امر کردند به کوری چشم ملت بر مقام والای او مهر تأیید بزند..
تقریبا همه ایران فهمیده‌اند که با وجود لبخندهای ساختگی و نیاز مبرم احمدی نژاد و مقام معظم بهمدیگر نوعی رقابت بین رهبر و امام زمان بر سر رئیس جمهور وجود دارد.
آقای رئیس جمهور که در “داد حق قابلیت را شرط نمی‌داند” بنا به دستور امام زمان آقای اسفندیار رحیم مشایی پدر خانم فرزندشان را بعنوان معاون اول رئیس جمهوری انتخاب کردند تا بنا به دلایلی اگر روزی از منصب خود برای مدتی کنار رفتند باز هم توپ ـ طبق قانون اساسی کشور ـ در میدان خودش باشد!
امام زمان آقای مشایی را با وجود مرتد بودن او که توسط آیت الله مکارم شیرازی از جناح رهبر در سایتهای شیعه صفوی انتشار یافته بود به عنوان نائب اول رئیس جمهور خود انتخاب کرد.
گویا رهبر انقلاب از این موضوع بسیار ناراحت شده، به رئیس جمهور گفته بودند که او را عزل کند. اما رئیس جمهور محترم در رسانه‌های گروهی فرمودند که؛ به هزار و یک دلیل ـ قیاس بر هزار و یک شب ـ به او علاقه دارد، و دوستی با او را یک نعمت الهی می‌داند و بین خود و او هیچ فرقی نمی‌یابد! و او را انساني خودساخته و مؤمن، دلباخته حضرت صاحب الزمان می‌داند، پس نباید او را کنار زد.
مقام معظم وقتی دریافتند که کفه امام زمان در پیش رئیس جمهور سنگین‌تر شده، تکه کاغذی را از روی زمین برداشته با خط خودش با عجله بر روی آن بدون سلام و کلامی مستقیما حکم عزل معاون اول رئیس جمهور را در ۲۷/ تیرمان صادر نموده به رئیس جمهور دادند.
اما رئیس جمهور که هنوز امری صریح از امام زمان دریافت نکرده بود سه روز بعد از حکم آقای مقام معظم رهبری اعلام داشتند که آقای مشایی مدیری مؤمن و ولایی و پاک و آراسته و خلاق کشور است و چرا باید استعفا دهد؟!
این تمرد آقای رئیس جمهور برای رهبر بسیار سخت تمام شد. این بود که نماینده‌اش در روزنامه کیهان را امر کرد تا حرفهایش را با زبان خود بگوید.
آقای حسین شریعتمداری نماینده رهبر در کیهان و مدافع قوی آقای احمدی نژاد در انتخابات ، در ۳ مرداد قانونگرایی و ولایت پذیری احمدی نژاد را مخدوش دانست و او را شخصی دارای بینش اسلام ضعیف و کم دان معرفی کرد!
و اینگونه این بدرفتاری سیاسی آقای احمدی نژاد غیر قابل پذیرش پرده از آنچه پنهان است بر کشید.
و پس از ۶ روز از پیغام کتبی مقام معظم بر روی تکه کاغذ غیر لائق امام زمان در کالبد احمدی نژاد به عقب نشینی به نفع مقام معظم شد. و آقای مشایی اعلام کردند که خود را معاون رئیس جمهور نمی‌داند.
البته امام زمان خاص احمدی نژاد از این حرفها یکدنده‌تر است. ایشان وقتی زمین و زمان علی کردان را از مقامش بر طرف کردند او را همچنان در منصب یار و مددکار احمدی نژاد پایدار گذاشت و در انتخابات اخیر سایه ستاد انتخاباتی او قرار داد.
و امروز آقای مشایی دوست صهیونیستهای جنایتکار و کسی که این قرآن را تحریف شده می‌داند و به آن اهانت می‌کند و تنها برای قرآن فاطمه که پیش امام زمان است احترام قائل است!! از جلوی دوربینها کنار می‌رود تا در پشت پرده بعنوان دست راست آقای احمدی نژاد به دولت امام زمان خدمت کند…

هیچ نظری موجود نیست: