۱۳۸۸ تیر ۲۳, سه‌شنبه

حکم اعدام عبدالحمید ریگی به تعویق افتاد، و 13 جوانان بیگناه بلوچ امروز در داخل زندان رژیم توسط زابلی های فاشیست جام شهادت را نوشیدند

حکم اعدام عبدالحمید ریگی به تعویق افتاد، و 13 جوانان بیگناه بلوچ امروز در داخل زندان رژیم توسط زابلی های فاشیست جام شهادت را نوشیدند


حجت الشیطان حمیدی جلاد بدنام رژیم در بلوچستان در گفتگو با فارس گفت : یک گروه تروریست بسیجی زابلی که بر خلاف مبارزین ملت بلوچ مشغول به فعالیت هست ؛ برای یک سری اطلاعات نیاز به عبدالحمید دارند به همین خاطر حکم اعدام عبدالحمید بعد از شکنجه و تحقیقات گروه جدید زابلی متعاقبا به اجرا خواهد آمد.وی گفت : صبح امروز در زندان مركزي زاهدان 13 نفر از جوانان بیگناه ملت بلوچ به اتهام رابطه با مبارزین توسط زابلی های فاشیست جام شهات را نوشیدند.

۱ نظر:

عرفان گفت...

من عاشق سایت شما هستم وبه نظر من بعد از سایت جنبش بهترین سایت مال شما است من نیز سایتی در مورد جنایتهای رژیم درست کرده ام سایت من سراوان نیوز است وآدرس آن saravannews.mihanblog.com میباشد اگر می توانید سایت من را در سایت خود بنویسید دوستدار شما عرفان