۱۳۸۸ تیر ۲۶, جمعه

تدارک مقابله ی مسلحانه در برابر آدم ربایی و سرکوبگری رژیم

تدارک مقابله ی مسلحانه در برابر آدم ربایی و سرکوبگری رژیم


خبرگزاری مستقل زاگرس – ایناز – 9 خرداد 1385- 30 مه 2006 در حالیکه اعتراضات مردمی در مناطق مختلف ادامه دارد رژیم جمهوری اسلامی در موج جدیدی از سرکوبگری اقدام به ربودن دختر یکی از مبارزان داخل کشور نموده است. شیما احمدی فرزند کورش احمدی مبارز مقیم کرج از 10 روز پیش تاکنون ربوده شده است. کورش احمدی اظهار می دارد که مراجعه ی وی به زندان ها، نهادهای امنیتی و نیروهای انتظامی به نتیجه ای نرسیده است.حدود یک ماه پیش شیما احمدی به مدت کوتاهی ربوده و توسط نیروهای اطلاعاتی رژیم مورد تجاوز قرار گرفت. وی در مدتی که پدرش در زندان اوین به سر می برد به عنوان رابط وی با دنیای بیرونی عمل می کرد و در مصاحبه با رادیوهای فارسی زبان گزارش هایی را در افشای سرکوبگری های رژیم ارائه داده بود.احتمال می رود که در آستانه ی گسترش اعتراضات و تظاهرات مردم بر علیه رژیم جمهوری اسلامی ماموران اطلاعاتی حکومتی در پی آن هتسند تا با دستگیری و ربودن مخالفان فعال جو وحشت را بر کشور حاکم سازند.در این رابطه یک فعال سیاسی می گوید : « جنایت تنها ابزار رژیم است و تا زمانی که دست روی دست بگذاریم این روند ادامه خواهد یافت.»وی اضافه می کند : « تنها راه برخورد صحیح با رژیم ایران مقابله به مثل است. یعنی از میان بردن مزدوران رژیم در ازای جنایت آنها، یعنی به گلوله بستن مزدورانی که مردم رابه گلوله می بندند.»در همین حال سازمان جندالله که در بلوچستان مبارزه ی مسلحانه می کند در طی اطلاعیه ی جدیدی از مردم ایران خواسته است که به یک مبارزه سراسری بر علیه رژیم بپردازند. مبارزات سازمان جندالله مورد حمایت جوانان خراسان قرار گرفته است. آنها آورده اند :« از طرف جوانان خراسان به تمام برادران عزيزمان در سازمان جندالله سلام عرض مي كنيم ما دوستان نوجوان شما از استان خراسان هستيم ، مردم ما بسيار خوشحالند كه خدوند متعال شير مرداني را در مقابل اين ظالمان ، تبعيض گرايان ، منافق صفتان ، دشمنان اسلام و مسلمين بلند كرده است. چرا خوشحال نباشيم ، در حاليكه جنايات فراواني بر مردم اهل سنت ايران آورده اند ، چه از توهين ، تمسخر ، به بازي گرفتن ، عقيده و ناموس اهل سنت ، و چه از شهيد كردن علماء و مساجد و ظلم و جنايت بر مردم اهل سنت ، خريداري مردم سني مذهب فقير به اسباب دنيوي براي تعويض مذهبشان به شيعه ، اقليت قرار دادن مردم سني در مناطق خودشان ، استفاده از منابع معدني و سوختي اهل سنت و عدم بكارگيري آنها در آن منابع و استخدام افراد غير بومي ، در تنيجه بيكار ماندن و به فساد كشيده شدن جوانان آن مناطق ، به فساد كشيدن مردم اهل سنت بذريعه خانه هاي فساد از طرف دولت ، ايجاد دانشگاههاي آزاد به منظور ناپاك ساختن جوانان سني مذهب ، قتل و غارت و مصادره اموال افراد بيگناه سني مذهب به بهانه مواد مخدر و شورش عليه نظام ، عدم بكارگيري ، از محصلان ، هوشمندان ، نخبگان اهل سنت در نتجه بي فايده بودن تحصيل در رژيم آخوندي ، استعمال نشدن اهل سنت در پستهاي كليدي اعم از وزارتخانه ها و دادگاهها و ... ، فاقد صلاحيت بودن شخص سني براي كانديد شدن در انتخابات رياست جمهوري ، و جنايات و تبعيضات از اين قبيل بسيار است كه جمع آوري آن وقت بسياري مي خواهد حكومت ايران اين فكر را نمي كرد كه عبدالمالكي و جندالله ي پيدا شود تا جواب ظلمها و جنايتهاي آنها را بدهد ، و ما اين را به حكومت ايران بشارت ميدهيم آگاه باشيد از اين به بعد شما فقط با جندالله طرف نيستيد بلكه با تمام مردم ايران خصوصا مردم اهل سنت طرفيد .
و اين را تصور نكنيد با نابودي جندالله قضيه تمام مي شود الحمدلله ملت ايران بيدار شده اند ، بالاخص مردم مظلوم اهل سنت در آخر به برادران عزيز خود در گروه جندالله اعلام مي نمائيم كه براي هر خدمت در راستاي جلو بردن اهداف اين سازمان آماده ايم و منتظر دستور شما .هستيم .
از طرف جوانان خراسان»در همین حال اسامی برخی از نیروهای سرکوبگر در تبریز به این ترتیب گزارش شده است :اسامی سه لباس شخصی چنین است :حاج حسين طهماسبي عضو هيئت شهداي گمنام تبريز
حسين سعادت متين داماد ميرزا نجف آقازاده
حاج حسين اكبري عضو بسيج تبريزهمچنین نام سروان بسیجی مهدی دارنده اعلام شده است.
فعال سیاسی فوق می گوید : « این افراد باید شناسایی شده و توسط مبارزین مخالف رژیم مورد هدف قرار گیرند تا سایر مزدوران بدانند بهای سرکوب مردم بسیار سنگین است.

هیچ نظری موجود نیست: