۱۳۸۸ تیر ۳۱, چهارشنبه

قتل دستگیرشدگان در زیر شکنجه گماشتگان استبداد

قتل دستگیرشدگان در زیر شکنجه گماشتگان استبداد
جعفر پویه
قتل و کشتار دستگیر شدگان و زندانیان سیاسی در زیر شکنجه هر روز قربانی جدیدی را تحویل مردم می دهد. بازجویان وزارت ددمنش اطلاعات و گماشتگان حلقه به گوش ولی فقیه در تشکلهای بی نام و نشان اطلاعاتی، برای وادار کردن دستگیرشدگان به اعترافاتی که سناریوی از قبل طراحی شده دارو دسته ولی فقیه را واقعی جلوه دهد، زندانیان را به شدت شکنجه می کنند تا جایی که منتهی به مرگ بعضی از آنها شده است. خبر تحویل جسد جوان دستگیر شده محمد کامرانی به خانواده او یکی از مواردی است که به خبرگزاریها راه یافته است.
بنابه گفته خانواده و بستگان این جانباخته راه آزادی، او در روز 18 تیر توسط شکارچیان وزارت اطلاعات و دیگر نهادهای امنیتی در حوالی میدان ولی عصر تهران ربوده شده و به بازداشتگاه کهریزک برده شده و پس از چند روز به همراه گروه دیگری از بازداشت شدگان به زندان اوین منتقل می شود. خانواده محمد کرمی پس از اطلاع از محل نگهداری او به زندان اوین مراجعه می کنند اما مامور زندان اوین به آنها می گوید که پیکر جوان شان به بیمارستان لقمان منتقل و بستری شده است. این خانواده وقتی با پیکر نیمه جان فرزندشان روبرو می شوند که در وضعیت بسیار بدی قرار داشته است. آنها تلاش می کنند تا با انتقال پیکر محمد به بیمارستان مهر او را از مرگ برهانند اما تلاشهای کادر پزشکی بی نتیجه می ماند و محمد کرمی به خیل شهدای خلق می پیوندد.
این تنها یکی از بیشمار قتل و جنایت بازجویان و گماشتگان ددمنش رژیم ولی فقیه در زیر شکنجه است؛ امری که در سالهای گذشته به کرات اتفاق افتاده است. گورستانهای سراسر کشور پیکرهای جوانان بسیاری را در دل خود دارند که به دلیل ایستادگی و استواری در برابر عمله استبداد و دفاع از شرف و حیثیت انسانی خود زیر شکنجه به قتل رسیده اند.
بنا به اخبار مختلف، رژیم ددمنش بیش از 4000 نفر را همزمان با قیام حق طلبانه مردم به اسارت گرفته و در بازداشتگاه های بی نام و نشان تحت شکنجه و بدرفتاری قرار داده است. این به جز تعداد پرشمار فعالان سیاسی و اجتماعی و روزنامه و وبلاگ نویسان، وکلای دادگستری و ... زندانی است.
رژیم آدمکش و پابه گور ولی فقیه برای برون رفت از وضعیت موجود دست به هرکاری می زند تا خود را از حلقه به شدت تنگ شده مردم بر گرد خویش برهاند. اما مردم آزادیخواه و حق طلب عزم خود را جزم کرده اند تا برای همیشه بساط رژیم بی وجدانها و آدمکشها را بروبند. شهدای این جنبش نشان حقانیت آن و استواری و حتی یک گام به عقب برنداشتن در برابر استبداد توسط فعالان آن است. هر حیله و فریب رژیم دجالان برای انحراف این جنبش حتا با اعترافات تلویزیونی که تحت شکنجه گرفته می شود هرگز کارساز نخواهد بود و اندک خللی در عزم مردم برای رسیدن به آزادی به وجود نخواهد آورد. با همبستگی خود و اراده ای خلل ناپذیر برای ادامه راه، همه روزنه های فرار را بر رژیم شکنجه گران و آدمکشان ببندیم و حیله و طرح و پروژه های ننگین آنها برای بدنام کردن جنبش را بی خاصیت کنیم.

هیچ نظری موجود نیست: